Brev från Servian

måndag 24 juni 2013

lyssna på radio!


Det här med hus här i Frankrike...
Vad är det egentligen för skillnad på byhus och vinbondehus, eller maison de maître?

Jerker Pettersson på Tyresöradion ville reda ut begreppen och har gjort två radioprogram om livet i Languedoc och bland annat berättar jag om hur det går till att köpa hus här,
med hjälp av Hus i Languedoc

I det första programmet 
berättar Ulrika Björk som bott länge i Languedoc och jag. 
Lyssna här

I det andra programmet finns intervjuer med mina allra första huskunder Annika och Erik 
samt Lisa-Karin och Christer Christenson. 
Lyssna här

Livet här handlar förstås om så mycket mer än hus, 
det framför allt är livskvaliteten som genomsyrar tillvaron...
Något jag unnar alla att upptäcka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!