Brev från Servian

lördag 20 december 2014

mycket att fira...


Vi firar inte bara jul, 
utan även att min man just har sålt sin handbyggda fiol, 
"No. 58"
med den vackra handskurna snäckan.

Och jag har avslutat ännu en husförsäljning i Agde lagom till jul!


Våra tjejer har just fått jullov 
och båda har fått högsta omdömet "félicitations"
så vi har otroligt mycket att vara glada och tacksamma över!


Jag hittade ett gott alkoholfritt äppelbubbel 
på bio-affären Nouri i Pézenas, 
så att även våra tjejer kan vara med och fira!


3 kommentarer:

  1. Det var många härliga anledningar att fira! Fiolbygget är jag särskilt imponerad av! Det kan inte vara många som kan den konsten! God Jul till dig pch din familj också!

    SvaraRadera
  2. Härligt att ta julledigt med detta i bagaget. Vilket fint hantverk din man gör. Inte illa att han snickrat ihop så många som 58 st. God Jul! // SP

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!