Brev från Servian

fredag 1 juni 2012

värd en belöning...


Ah, c'est l'heure de l'apéro!
Det är dags för lite förfriskningar!

Parce que je le vaux bien...
ni vet; Because I'm worth it;
jovisst har jag gjort mig förtjänt av det...

Underbart att pusta ut i skuggan på terrassen 
(det är varmt nu, 30 grader sådär, så skuggan är bäst)
efter att ha stått inne och målat tak hela dagen.


Nu hade jag ju lite hjälp av  en "magic" färg.
Jag blir lite nervös av rosa färg, men det funkade, den blev vit när den torkade!


"Det vete f-n hur det går till"...
ursäkta, men jag kommer osökt att tänka på Gösta Ekman och sketchen med kulpåsen; 
 "the magic hole".
så det blir en liten nostalgitripp såhär på fredagen; 
ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!