Brev från Servian

lördag 31 december 2011

mitt nya jobb...


Som ju alla vet som läser det här är jag lokalpatriot av stora mått. 
Det är förstås för att Languedoc är en underbar plats att leva på...

Även många andra som kommer hit inser det, och därför satsar jag nästa år mer på mitt nya jobb, min alldeles egna falang av Hus i Frankrike som heter Hus i Languedoc

Jag hjälper svenskar / skandinaver att hitta sitt drömhus här i trakten av Béziers och Pézenas. Jag är inte mäklare i vanlig mening, utan köparmäklare, dvs. jag lyssnar på dina önskemål och försöker hitta rätt hus, i rätt by, i samarbete med mina franska mäklare. För någon passar ett renoveringsobjekt, för någon annan ett möblerat inflyttningsklart byhus eller ett eget Bed & Breakfast-ställe...

Den nya hemsidan till Hus i Languedoc är på gång. På min sida visar jag ett axplock av de hus som finns till salu. (Färdig blir den aldrig och en det är en hel del kvar att fixa med, men välkommen att kika in! ) och du som är inne på facebook kan även få evenemangstips och hustips där, det är bara att gilla :-)


6 kommentarer:

  1. Hej Karin,
    Det måste ju vara jätteroligt jobb du har.
    Man tittar gärna på programmen som visas på Tv,där folk letar hus,i olika länder.
    Jag kommer att kika in på hemsidan.
    Jättedimmigt här idag.

    SvaraRadera
  2. hej Marianne,
    ja det är verkligen kul :-)

    SvaraRadera
  3. Önskar dig o den dina ett underbart 2012 och extra lycka o framgång 2012 med Hus i Frankrike!

    SvaraRadera
  4. Happy new year to the family from Nick, temporarily in Scotland for the festive season. So glad you have landed in your new life so well.

    SvaraRadera
  5. Hej Dubbelörn!
    Önskar dig ett underbart 2012 (och så lite snö som möjligt ;-))

    SvaraRadera
  6. Hi Nick, good to hear from you!
    Happy New year!

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!