Brev från Servian

tisdag 1 oktober 2013

franskt på bokmässan...



Årets franska svep från Bokmässan i Göteborg: 

Nina Bouraoui har jag ännu inte läst, 
men hon står nu uppskriven på "Att läsa"-listan.



Elisabeth Grate delar liksom förra året monter med Sekwa
ett annat måste-förlag för dig som vill läsa fransk litteratur på svenska...


Som frankofil måste man förstås också titta in till Tête à Tête
kul att ses!

Tête à Tête delade i år monter med Partille Bokhandel
som har ovanligt många franska böcker i sitt sortiment. 


Annat smått och gott; en bok om franska bakverk


och så en udda blomsterutsmyckning som jag måste visa min fiolbyggande man! 
Inget vi ska börja med här hemma tror jag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!