Brev från Servian

lördag 14 januari 2012

reklam!


Här kommer ett tips /eller reklam kan man kalla det/ för er som funderar på att göra slag i saken och köpa ett hus utomlands.

På måndag den 16 januari kommer Expressen ut med ett magasin som handlar om detta.

Jag garanterar inte att innehållet är bra, men jag hoppas att där finns en del användbara tips, förutom min annons för Hus i Languedoc:
ja ni ser, jag är ju partisk, men ändå; ett tips i all välmening!

För min del är det ju nämligen ingen tvekan om var man ska köpa sitt hus i solen! Res till Languedoc i södra Frankrike så förstår du vad jag menar...

Några glimtar av livet i närheten av Béziers kan du se i denna video:


DESTINATION BEZIERS MEDITERRANEE from JPN Prod on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du som är i husbranchen också, har du nåt tips på mindre hus att hyra två veckor i sommar söder om Beziers? Portiragne, Portiragne Plage, Serignan etc?

    SvaraRadera
  2. Hej Stormpartner,
    du kan kika på annonsplatsen Home Away, där hittar du kanske något som passar.
    http://www.homeaway.se/semester-stugor-laegenhet/frankrike/beziers-omradet/r2581

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!