Brev från Servian

måndag 23 december 2013

joyeux noël!


Innan jag tar lite ledigt vill jag önska alla en riktigt god och glad jul!

Det gläder mig att just du hittat hit till min blogg. 
Ni är många som kikar in här emellanåt och extra kul är det när någon av er hör av sig, 
tack för det!


Nu börjar julen hemma hos oss, 
 det blir ett par dagars ledighet för min del innan jag far ut och visar hus igen. 
Det gör jag så gärna i vårt vackra Languedoc! 

Julekram och önskan om en Joyeux Noël till er alla!


2 kommentarer:

  1. Hej Karin och God Jul själv. Sitter här vid spisen dan före dan och rör ihop julens Äggost. Recept har du här om du blir sugen ......http://stormpartner.blogspot.se/2010/12/jultraditioner.html
    Vi ses 2014!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Stormpartner!
      Julen blev god trots att vi inte gjorde någon Äggost ;)

      Radera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!