Brev från Servian

torsdag 20 mars 2014

plaisirs d'Hérault...


Äntligen har jag tagit mig samman och gått igenom en massa bilder, 
för att skicka in några till fototävlingen som organiseras av Plaisirs d'Hérault
vår lokala turistorganisation HéraultTourisme .

Den 13 april blir det ett stort evenemang på Domaine d'O i Montpellier; 
en stor folkfest med kultur och turism här i departementet Hérault. 

Jag har blivit inbjuden att vara med på något slags "photoshoot" under dagen
och vet inte vad det innebär mer än att det verkar kul! 

Bilden ovan är från Abbaye de Valmagne, 
den har jag tryckt upp som vykort på prov. 
Det känns roligt att använda bilderna till något mer än bloggen!




6 kommentarer:

  1. Har följt bilderna Plaisirs d'Hérault, de är underbara! Dina platsar mer än väl i den gruppen :)

    SvaraRadera
  2. Vad spännande det låter och vilken häftig bild! Det är så roligt att följa och se bilder från ditt Frankrike. Vi har en liten del i en vingård och jag åker dit om ett par dagar,då ska jag fota lite därifrån tänkte jag , du får gärna kika in då !
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du tycker det!
      Roligt att ha en del av en vingård, det ska jag kika på :)

      Radera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!