Brev från Servian

måndag 6 oktober 2014

nytt nummer av Tête à Tête...


Vännerna på tidningen Tête à Tête 
meddelar att nu finns det nya numret på plats i svenska bokhandlar och pressbyråer.

För dig som inte hittar den i tidningshyllan går det bra att köpa den via Internet och ladda ner,   
det är enkelt och smidigt via Qiozk och du kan även prenumerera digitalt om du vill.

Från Languedoc medverkar jag i detta nummer med en artikel om härliga hamnstaden Sète.
Du kan också läsa om Baskien, litteratur och som vanligt en krönika av Staffan Heimerson.

Härligt för oss frankofiler!

4 kommentarer:

  1. Den ska vi allt ta och inhandla - om den går att få tag på i Hjo, vilket jag betvivlar. Ska kolla upp på nätet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Det är faktiskt väldigt smidigt att köpa och ladda ner via nätet, så det finns hopp för alla som inte bor i närheten av en välsorterad Pressbyrå ;)

      Radera
  2. Jag får väl börja med att leta mig en välsorterad resebyrå i Hudiksvall!

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!