Brev från Servian

torsdag 3 oktober 2024

Languedoc inom räckhåll...


Det är fortfarande många av er som är nya här i Languedoc, 
eller nyfikna på vårt område.

Då vill jag tipsa om Maria Unde Westerbergs bok
Languedoc inom räckhåll,
som kom ut för ett par år sedan.


Vi hade trevliga dagar ihop då jag visade Maria
 några av pärlorna här, 
och när boken var klar hade vi "boksläpp" 
på terrassen hemma hos oss; 
det blev verkligen succé!


Maria är expert på att resa söderut med tåg, 
efter otaliga resor till södra Frankrike.

Boken innehåller både handfasta tips om att resa långt med tåg 
och många tips på utflyktsmål här i Languedoc.


Jag har några exemplar kvar på lager,
annars kan du köpa boken direkt från Marias förlag

där hon även har gett ut 
Rivieran inom räckhåll 
och 
Italien inom räckhåll. 

Det är bara att ge sig ut
på upptäcktsfärd!





 

4 kommentarer:

  1. Tack Karin för shoutout, såna roliga minnen jag har från våra resor, och festen vid boksläppet💃🏼🥂
    Bisous från Nice💞

    SvaraRadera
  2. Hur gör jag för att beställa boken av dig Karin. Med vänlig hälsning, Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, du kan maila mig din adress om du vill att jag skickar ett ex! mail karin@husilanguedoc.se

      Radera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!