Brev från Servian

torsdag 6 september 2012

lugnet i Cazedarnes...


Med hösten kommer också alla möjligheter att ta nya tag, eller hur! Då kan det vara bra att ladda lite först. Jag gjorde något jag aldrig gjort förut i dag; unnade mig en helkroppsmassage. Jag åkte upp till svenska Rakel Persson  (Certifierad Massör) i Cazedarnes och det är något jag verkligen kan rekommendera! Varsamma händer, underbara dofter av lavendel och rosmarin och avkoppling...
Underbart för både kropp och själ!


Cazedarnes är en gullig liten by i närheten av Cessenon och Cazouls. Jag promenerade en bit efter massagen och andades in den fridfulla stämningen...







Jag hoppas att du också tar hand om dig i höst!



1 kommentar:

  1. Hej Karin! Härligt,man borde unna sig lite mysiga behandlingar oftare.
    Nu är det semesterdags och några veckor blir det vila och återhämtning i en stuga i Skåne.
    Naturen och tystnaden är efterlängtad.
    Ha det bra Karin!

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!