Brev från Servian

måndag 1 juli 2013

avkoppling...


Den ljuva sommaren är här...
Och med den huset fullt av vänner, varvat med mycket roligt jobb.

Så om jag inte hinner med att höra av mig är det bara det att tiden inte riktigt räcker till...

Nu är det så varmt att man med gott samvete kan sitta i skuggan... Jag njuter av att värmen finns överallt, man måste inte sitta i solen! Hela dagen igår var vi på picknick i en skogsdunge som tillhör en av våra vänner. Det var helt underbart att sitta i skuggan av träden, omgivna av ett stilla sus. De mindre barnen som var med klängde i trädkojor och man kunde också ta en siesta i hängmattor som var uppspända här och var mellan träden. Underbar avkoppling!

Ha det så gott, vi hörs snart!
Hoppas du också njuter av sommaren!

PS. Marianne, var det du som hörde av dig på Facebook?








1 kommentar:

  1. Hej Karin! Ja det var jag.Ha det riktigt bra!

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!