Brev från Servian

lördag 9 maj 2015

vi hyrde ett palats...




Den gångna veckan har vi haft besök av min närmaste släkt. 
Vi är inte jättemånga, men ändå lite för många för att rymmas hemma hos oss. 

Så vi bestämde oss för att hyra ett hus, 
och varför inte ett helt palats!


Biskopsresidenset i Montblanc är ett underbart hus med en mysig gård, där man kan vara många utan att behöva trängas. Det finns två separata hus med varsitt kök, så det är perfekt om man har lite olika morgontider! 



Rummen är rymliga och att vakna med den här utsikten är 
"pas mal" !






Jag har jobbat samtidigt, 
men ibland passade jag på att ta en stunds semester 
"på hemmaplan"!


Det var svårt att hinna blogga också mitt i allt, 
men på Instagram har jag delat lite bilder under veckan...


Vill du också hyra det här fantastiska huset 
är du välkommen att höra av dig!

Mer info finns på min hemsida Hus i Languedoc.


1 kommentar:

  1. Vi kommer i september. Då säger vi det. Eller också blir det Menton som vanligt. Eller hemma med hunden i Hjo. Det ger sig.

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!