Brev från Servian

söndag 9 oktober 2016

antikmarknad i höstsol...


I den sköna höstsolen strosade vi i dag gata upp och gata ner, 
på den stora antikmarknaden i Pézenas, 
träffade bekanta här och där...

Vi fyndade ett par fina stolar, och en dörr! 

Jag tänker på antikhandlarna, vilket jobb de har, att packa upp allt de har med sig... Men det är roligt att se, mycket kuriosa.


Det var också bilutställning, med gamla godbitar...


2CV är alltid mysiga att se!


Stiliga åk!


Den här var ju för söt, med fiskespöt på taket!



3 kommentarer:

  1. Hej Karin! Jag blir så glad av att följa din blogg och ditt instagram konto. Vi besökte din del av Fra i somras, 1v i Pezenas och blev stormförtjusta. Så ny kan jag inte låta bli att drömma och titta på fina hus i Langedoc ☺️ Vet du om tidningen Tete a tetes som du länkar till ibland finns kvar? /Karina

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att följa dig på blogg och instagram. Blir glad av alla fina bilder. Besökte Pezenas för första gången i somras och jag och min familj blev överförtjusta. Så nu drömmer jag om hus och en solig framtid ☺️ Vet du om tidningen tete a tetes finns kvar? Och vart kan man få tag på den? Ha det gott i Frankrike här kommer hösten snabbt med kalla vindat från norr. /Karina

    SvaraRadera
  3. Hej, vad roligt att höra!
    Tyvärr har de lagt ner Tête à Tête, men jag har några enstaka ex kvar på lager...

    SvaraRadera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!