Brev från Servian

tisdag 28 januari 2014

nytt reportage!


Det är alltid lika kul när ett nytt nummer av tidskriften Tête à Tête kommer. 
Spännande att se hur mitt  reportage ser ut i tryck!


Den här gângen handlar det om Canal du Midi, 
och det ser riktigt bra ut tycker jag (om jag fâr säga det själv?!)

Men jag undrar om jag inte blandar ihop Paraza och Ventenac;
 var var det egentligen jag stod och njöt av utsikten mot Pyrenéerna... 
Nâväl, det är inte mânga km emellan och vackert pâ bâda ställena!


I övrigt handlar det nya numret mycket om fransk politik; 
det blir perfekt att läsa pâ flyget när jag âker till Sverige snart!

Du som ocksâ vill läsa tidningen kan leta i en välsorterad svensk Pressbyrâ eller helt enkelt prenumerera, det funkar lika bra i Sverige och Frankrike. 
Den gâr ocksâ att ladda ner digitalt via Qiozk.

2 kommentarer:

  1. Hej, har precis börjat läsa din blogg och tycker den mysig, intressant och mycket lärorik :) hälsar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, välkommen hit!
      Hoppas du ska trivas här!
      Tack för att du hör av dig :)
      hälsar Karin

      Radera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!