Brev från Servian

torsdag 21 maj 2020

sommaren är här!



Den här veckan kom sommaren på allvar 
till oss här i Languedoc! 

Temperaturen ligger runt 30 grader på dagen 
och det är skönt att dröja sig kvar ute efter apéro'n
i den ljumma kvällen...


Husvisningarna har kommit igång igen och det är underbart att kryssa runt bland våra vackra byar, 
träffa mina kunder och visa hus.
Att kunna uppfylla någons dröm om det rätta huset!


Ni som följer mig på Instagram
vet att jag gillar att föreviga de fina originalgolven 
som jag träffar på under mina hus-rundor...


En annan av mina svagheter är kamelior-
jag upptäckte till min förvåning 
att de fortfarande blommar i stadsparken! 


Redan i januari var de där...
Så fulländade.


I dag är helgdag och en utflykt uppåt bergen väntar, 
det ska bli härligt!

Ha det så gott!

Bonne journée!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!