Brev från Servian

lördag 7 september 2024

Nystart!!


Hej!👋

Nu är det dags för nystart här på bloggen! 

Den har varit vilande i flera år... 

Jag har jobbat så mycket med Hus i Languedoc ...


och renoverat så mycket...vårt kära hus Villa Hauterive!

Men - nu känner jag en lust att dela med mig av mer inspiration än det jag kan visa på Instagram - där susar allt förbi så snabbt och det är svårt att hitta tillbaka till tips och inlägg  -även om jag ibland använder taggen #karinklootips för att samla mina tips där. 


Vi bor ju i Béziers sedan flera år och jag funderade på om jag skulle starta en helt ny blogg med nytt namn... men då skulle allt gammalt innehåll försvinna. Mer än 1800 inlägg!

Så, jag tänker att det kan vara roligt att ha allt samlat, från den första famlande tiden när vi flyttade till Languedoc år 2010 och framåt...


Så- bloggen får heta Brev från Servian även i fortsättningen!


Välkommen hit-både du som har läst tidigare och du som är ny här !

💘💘💘

PS. Jag gillar inte direkt att synas på bild själv, men jag offrar mig den här gången !




10 kommentarer:

  1. Hej Karin! Vi njuter just nu av din fina lägenhet här i Beziers. Så kul att du startar upp din blogg igen! Inger & Erik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, roligt att ni trivs! Önskar er fina dagar!

      Radera
  2. Tack för dina fina bilder och information om livet i Languedoc vi är så nöjda med vårt liv härnere och tack för all hjälp med att skaffa vårt hus härnere Marianne och BG.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vad roligt att höra att ni har det bra i ert fina hus!

      Radera
  3. Hej Karin, ska bli roligt att läsa din blogg. 🙌

    SvaraRadera
  4. Ska bli så roligt att följa. Vi är så sugna på att skaffa oss något boende i Langedoc på sikt och dina inlägg på Instagram har vi tagit del av med nöje. Det här blir ju ännu bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra! Varmt välkomna hit !

      Radera
  5. Det ska bli roligt att följa din blogg-och läsa gamla inlägg, visste inte att den fanns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, det var ju flera år sen jag uppdaterade , så jag förstår om du inte visste om bloggen. Välkommen att läsa nu!

      Radera

Hej du som läser mina "brev"Roligt om du också skriver en rad!